Begin van de reis - Reisverslag uit Kongo, Congo - Brazzaville van Ashley Stam - WaarBenJij.nu Begin van de reis - Reisverslag uit Kongo, Congo - Brazzaville van Ashley Stam - WaarBenJij.nu

Begin van de reis

Door: Ashley

Blijf op de hoogte en volg Ashley

14 April 2014 | Congo - Brazzaville, Kongo

Vandaag zijn we met de nieuwe groep op reis gegaan. Pff, wat was dat wennen zeg. Allemaal van die vreemde mensen en schreeuwerds, ( ik bedoel daar die hooligans mee ) Toch kwam ik in het vliegtuig wel meteen heel leuk in gesprek met een meisje. Ik weet haar naam niet meer. Ze zit in een instelling en is verslaafd. Beetje hetzelfde als mijn leven.

Voor de rest is dit alles zo anders allemaal dan mijn eigen leven, de mensen op straat waar ik mee leef zijn heel anders dan de mensen in deze groep. Ik weet niet precies waarom, het is een gevoel. Toch denk ik wel dat het een leuke vakantie gaat worden. We zijn in Midden-Afrika, Congo. Veel van mijn vrienden komen ook uit het buiteland. En je kan geld winnen met deze reis. Als we heel goed ons best doen hebben we misschien na de reis meer geld om te overleven!
Tot de volgende keer!!